Damnit

Det har varit en lång dag. För lång. Jag har ätit i runda slängar femton kilo mat i ren tristess. Det är i och för sig jäkligt bra med tanke på min diet. Jag lär försöka hålla denna vikten nu. Det är inte bra om jag går ner till undervikt. Så jag hetsäter massa och blir äcklad istället.

Förresten så har jag idag genomfört två bravader som till mångt och mycket tyder på ett visst underskott av sömn. Nummer ett var att jag försökte ta ut linserna i ca 15 minuter utan att lyckas. Sen insåg jag att jag redan tagit ut dem. Det är säkert skitbra att dra sig själv i ögat så mycket. Nummar två var att jag nästan, nästan borstade tänderna med ansiktscreme istället för tandkräm. Dock så upptäcktes misstaget i tid vilket var bra då jag inte tror att Nivea är så där överdrivet gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0