Efter regn kommer solsken

Märkligt hur mycket som kan hinna förändras på lite mindre än en vecka. Märkligt hur mitt mood liksom ändrades från killer till cosy. Det har varit en fin helg men massvis av vänskap, värme, idioti (som liksom är grunden i vår vänskap) och närhet. 

Sommarshemat på jobbet slutade i söndags. Det var inte alls kul. Fast egentligen var det bra, nu kanske jag äntligen kan få lite normala sovrutiner. Men det var trist. Redan på måndagen gick jag förbi jobbet för att det var något som fattades mig och det var alla arbetskamraterna. Sen att jag hade det som ursäkt för att få gå förbi sjukhuset och hälsa på Sweet på arbetet också var ju en annan femma.  

Jag bjuder på en bild som jag utan samvetskval stjäl från Sara. Den passar så bra in, den har liksom fångat hela det väsen som är oss, vi och vänskapen. Flator plockar svamp och gör allt annat utom just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0