In my dreams

Jag hade världens skummaste dröm. Sen lyckades jag sova ända till halv tio också, hade lätt kunnat sova längre men det verkade faktiskt en smula onödigt. Hur som helst så drömde jag om min jobbarkompis, hon var vilse på Skallberget (?!) och ville att jag skulle leta rätt på henne. Så jag gjorde det. Sen mötte vi en kille som jag gått i skolan med och han kollade in hennes rumpa. Den är iofs väldigt fin så jag förstår honom. Anyway, min jobbarkompis skulle flytta utomlands så jag fattar verkligen inte vad hon gjorde på Skallberget? Udda dröm... Men hon var ju snygg som vanligt i alla fall.

Och ja Sara, klart som fan jag ska bränna hela min lön på dig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0