Oh it's free of charge, just one more chance?

D ringer och säger att hon saknar mig på jobbet. Hon jobbar dag och försöker tvinga mig att komma dit enbart för att dricka kaffe och skvallra. Jag orkar inte riktigt med tanke på att jag då lär klä på mig något annat än pyjamasbyxor! Hon kallar mig för jävla homo och vi skrattar tills vi nästan dör.

Jag frågar henne vad hon gör och hon säger: Ja, inte ARBETAR jag i alla fall. Jag tar det som att hon röker och dricker kaffe. Vilket också är fallet, hon är inne på tredje koppen. Hon säger att de andra kan jobba, hon och jag har minsann slitit arsle hela sommaren. Det har vi sannerligen! Men jag saknar det ändå lite. Jag blir så jäkla lat när jag är ledig. Helt plötsligt blir det typ jobbigt att kicka igång en tvättmaskin. Vi skrattar lite mer och sen lägger vi på.

Ensamheten bryts dock rätt snart av att Skåne ringer. Det är saknad i varje partikel av min kropp. Det som verkligen verkligen suger är att jag inte ens hann få en riktig chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0