Wild horses, couldn't drag me away

Sara typ räddar mitt liv nästa vecka! Eller, det var väl kanske lite att överdriva men hon gör mig i alla fall en jävligt stor tjänst. Det är nämligen så att det finns ett par marsvin här som behöver mat och kärlek nästa helg för då är Elin inte hemma. Ehm, det är enormt dyrt att åka tåg till Skåne kan jag säga men det är värt! Jag har ju dessutom fått fetinglönen idag så jag lär ju bränna den på något! Och vad är väl då bättre än just detta? Inget, I think.

Nej, nu ska det ut och promeneras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast vi vet ju alla att du borde bränna hela lönen på mig, för jag är så jävla awesome! Jag ska iaf bränna hela min lön på mig!:P

2009-08-27 @ 20:36:53
Postat av: sara

altså de va jag som skrev

2009-08-27 @ 20:37:44
URL: http://memyselfandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0