This is it

Morgonens kaffe serveras med en stor sidportion av nervositet. Det är mycket denna veckan, men det är egentligen inget som jag borde vara nervös över! Men ändock, skolan börjar i morgon och jag är nervös. Det är märkligt, jag brukar se fram emot att gå dessa litteraturkurser men nu är jag mest nervig. Tänk om jag har tagit fel på tid? Fel på dag? Fel på vad som helst?!

Jag är dessutom sjukligt nervös inför torsdagen. Av en lite mer legitim anledning men ändå, riktigt så nervös som jag är nu borde jag inte vara. Det är skärpning, hösten är här och den gör som vanligt sitt för att försöka kväva mig. Jag måste vara stark så jag borde inte vara nervös inför torsdagen, jag borde välkomna den dagen av hela mitt hjärta.

Så jag försöker. Men visst slinker det ner lite nervositet tillsammans med kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0